BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. május 18., szerda

Te mit gondolsz, mikor neveznek egy nőt a pasik szexisnek?

Milyen számodra egy szexi nő?

„Inkább legyen vékony de ne nagyon, szőke vagy hosszú fekete haja, vékony formás lába és nem túl nagy feneke és melle se legyen nagyon kicsi nem kell nagy inkább legyen formás"

„Ápolt haj, bőr, körmök,közepes cicik :D , formás popsi , magassághoz nagyjából arányos testsúly, pl , : 175cm - 68kg , jó ízlésű öltözködés"

Hááát sztem legyen jó alakja ... most se túl nagydarab ne legyen se túl vékony...de erre nehéz válaszolni mert a lányon ránézésre látszik h most ő jó így vagy inkább hízhatna vagy fogyna... legyen szép arca mert én személyszerint arra allergiás vok ha a lánynak jó alakja van de csúnya arca... ezenkívül nemtom legyenek szép combjai hosszú combjai + fenékre is olyan közepes legyen se túl kicsi se túl nagy... mellre meg nekem mind1 de azért ne legyen olyan mint 1 deszka... bár van akinek az jön be... de nehéz kérdés ez mert ha ránézel a lányra akkor tudod megmondani igazán h szexi-e vagy sem...­ 
Bár a lányok szexiségéhez a hajszín is sokat dob attól függ ki milyet szeret...­­ ”

„Nekem első sorban nem a külsö vagy a gazdagság vagy pl a bőrszint nézem 1 emberben  ha nem a kisugárzását ha van olyan hülye mint én vagy egy hulámhosszon vagyunk a xxx el akkor lehet szó  róla hogy több is kialakul kettőnk közt ”

„Attól függ, hogy nézzük. 
Egy nő szépsége nem csak a külsőben, hanem a belsőben is rejlik.
Mert lehet kívülről akármilyen szép ha belül ronda."

„Ez relatív: minden embernek más a szexi "

„Külsőleg: Hosszú haj,kedves mosoly,ne legyen rajta 1 kiló smink,ne dobja ki a melleit a ruhából és ne legyen túl mini a ruhája se,nem szeretem a kurvás lányokat
Belsőleg: Kedves,vicces,megértő,ne legyen túl féltékeny tipus,haverjaimmal ne kaffogjon ne nézze le őket,engedjen el a haverokkal is"

Szexy nő = kisugárzás, lehengerlő egyéniség, vicces, de kicsit szolíd és szexi csajosság, visszafogott cuccok (IGEN), kicsit szende szűzies dolog, de ugyanakkor határozott egyéniség, kellemes megnyerőség, és intelligencia
és ha ez megvan akkor my penis... my penis... my penis is bleeding to doooooooo"

Hát sajna én meleg vok, úgyhogy leginkább semmilyen 
hát... nemtom ...gondolom jól öltözködik, szexi ruha, jó összkép, smink, haj..."

Szerintem ahoz ,hogy egy nő sexy legyen kevés a kinézet persze meg kell, hogy legyen de legyen egy fajta kisugárzása ami legalább annyira csábító mint a kinézete. De az, hogy kinek mi a sexy nő az relatív, ha a külsőségekre térek ki akkor viszont: vékony arányos test azért ne deszka de ne is egy mangalica. nekem effektíve a szőke,fekete hajú csajok jönnek be. És mindenképp adjon magára. Legyen egy stílusa. Egy egyénisége. Ne legyen egy playboy nyuszi de ne is legyen egy férfi :D... azaz: csinos,sportos,modern, Ne legyen buta. Legyen közös téma.szerintem ennek mind meg kell lenni a véleményem szerint egy csajban ahhoz h nekem sexy legyen:)"

Eddig eggyikre se tudnám mondani  h sexy ,manapság nem lehet el dönteni , lehet olyan nem létezik.Attól mert kerek segge van meg szép meg nagy melle, attól még lehet ribanc ,szopik baszik orrba-szájba.

Hát gyönyörűen néz ki, dögösen öltözködik , formásak vagy nagyok a mellei, szexi lábai.

Én nálam az a szexy aki velem kb egysúlyban van +/-5kg magasságtól függően pl 165cm-hez nem épp tökéletes 60kg inkább 50-55kg körül és az ha nem csak has akkor jo  de az arc is sokat számít  nálam sajnos bejön a "lópofa" meg stb. ha úgyvan... tehát külsőre amúgy nemszoktam annyira válogatni leginkább a súly/magasság az ami nekem számít mert hát nemvagyok valami vastag srác és irritálna ha a csajom magasabb/vaskosabb lenne  "

Közepes test alkatú ,ne túl sovány, ne túl dagadt. Kerek fenék, közepes kerek cikik, de szépek
170 körüli magas vagy 165.Szeresse a szexet."

Szerintem, az a nő a sexi akinek minden mozdulatából érződik hogy nő,és büszke is rá,magabiztos,de nem beképzelt =D kedves de nem tolakodóan ki áll magáért ,szerintem a kinézet másodlagos karizma is fontos! Áradjon belöle valami plusz "

Csak a pina szorítson, de az nagyon *_*
Am nekem az emo inkább. Tetszen meg benne vmi.Legyen kedves aranyos "

Hát a nőieség jegyében van, csajos és stilusban is.Külső inkább emo "

A szexi nő ápolt csinos és van 1 leírhatatlan kisugárzása ami megfogja az embert, de ez mindenkinél más tehát olyan tuti recept nincs, hogy szőkének vagy barnának kell lennie stb.
A szexi nő az nem egyenlő azzal amikor társat akar magának választani az ember mert az 1 kicsit más"


„Én elsőnek az arcát nézem meg az illetőnek, de én fenék centrikus vagyok! fontos a szép kerek fenék! amit ha megfogok soha nem akarok elengedni! ellentétben azzal aki nagyon vékony és érezni a csontját... tehát a legfontosabb az arc, fontos a fenék! a melle sok értelemben lehet jó! nem szeretem a szilikonos "csodákat"! lehet kis melle de az kerek feszes izgató! de én a nagyobb mellet szeretem! persze csak mértékkel! én szeretem h aminél természetesebb a csaj! de különösen vadító tud lenni 1 necc harisnyában, vagy francia bugyiban, mutat magából, de nem mindent csak izgatja a fantáziát! szeretem a hosszú hajú minél természetesebb lányokat! a szín mind1! csak az arcához illő legyen!azért mind1 a szín mert mindegyik tud más és másféle képen vadító lenni!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése