BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. december 23., péntek

Első együttlét – és amire gondolunk közben

Mire gondol közben a férfi?
Te jó ég, úgy látszik, hogy ő is akarja! Végre!
 De akkor miért nem bújok ki a bőrömből? 
Koncentrálnom kell, miről is beszéltünk?
 Hogyan szeretné, hogy megtörténjen?
 Olyan sokszor hozta szóba korábban, de úgy látszik, nem emlékszem már rá. Na, mindegy, nem szabad mutatnom, hogy bizonytalan vagyok, azzal mindent elronthatok. OK, minden rendben lesz…
Most itt állok, koncentrálok és gondolkozom. Tehát vagyok. Még vagyok. Rá gondolok. 
Jobb ötletem van: ránézek!
Hát ez valami mennyei! Hihetetlenül jó teste van! És most már foglalkozik velem. Ó, te jó ég, már elkezdte. Én meg még csak a hátát simogatom. És milyen fantasztikus az érintése! Minden OK.
Csak nyugi, nyugi. Jó, én megnyugszom, de ő egyre izgatottabb, ez tisztán látszik. Teljesen beindult. Ilyen erekcióm még sosem volt! Ez egy boszorkány! Talán jobb lenne megállni egy kicsit a nyalakodással
. De hát a lányok azt szeretik. Nem lehet. Mégis meg kellene állni! Hogy csillog az arca, el fogok veszni, el fogok veszni……
Sikerült megállni. Most még. Koncentrálj! Figyelj! De közben meg olyan érzéki, olyan forró itt benne, bárcsak sose érne véget. Mire gondoljak?
 Számolok ötszáztól kettesével visszafelé. Nem, inkább legyen hármasával. 500, 497, 494…megy ez, szuper! 491, 488, 485, 482, 479, úristen, mit csinál ez a nő velem, 469, 69, 6999999999999999……


Mire gondol közben a nő?
Olyan sokáig vártam erre, remélem, tökéletes lesz minden. Vajon szerelmes belém? Istenem, milyen finoman ér hozzám, teljesen beleborzongok. Elvesztem….
Most már úgyis mindegy. 
Talán ha erényesebbnek tűnök, akkor nem tart majd könnyűvérűnek. De mi van, ha pont egy tüzes barátnőre vágyik? Miért rontanám az esélyeimet? Persze lehet, hogy az exe egy lepedőakrobata volt. Sőt, biztos. 
Amennyire ért a nőkhöz, tuti, hogy sok barátnője volt. Vagy nem volt sok, de látszik, hogy már sokat szexelt.
Én nem akarok velük versenyezni, ki kell őket verni a fejemből. Sokkal jobb nő vagyok, mint az összes volt barátnője együttvéve. Különben nem velem lenne most. Na, erről ennyit.
Azért majd a fenekemet próbálom kevésbé mutogatni, mert azon már látszik egy kis narancsbőr. Nem kellene, hogy észrevegye, de azt a nagy anyajegyet sem a combomon. Az olyan ronda, még a végén lelohad tőle. De biztos nem látta meg, látom a tekintetén, hogy milyen rajongva néz rám.
Néha mondjuk megváltozik az arca, csak nincs valami baj?
 Remélem, jó szagom van ott lent is, nem azért néz így…nem, az nem lehet, nemrég zuhanyoztam. Jaj, de mégis lehet! Tegnap fokhagymásat ettem, és Szandra barátnőm azt mondta, hogy még másnap is meg lehet érezni a bőrön keresztül.
Csak nem érzi, különben nem csinálná ilyen jól….bárcsak soha ne hagyná abba! 
Miért kell a pasiknak olyan korán elélvezni, hiszen neki is jó ez az egész, úgy élvezi, látom az arcán! Akkor meg minek rohanni, nem igaz? Kicsit le kell lassítanom őt. Forduljunk meg, én leszek felül. Akkor rajtam múlik minden, ő is hálás lesz érte biztosan. Óh, hát így nem az igazi, kicsit másképp kellene fordulnunk. Beverem a fejem a falba. Na, mindegy, egy kicsit próbálok úgy tenni, mintha nagyon élvezném, nehogy azt higgye, hogy ő csinál valamit rosszul. Még csak az kéne! Na, most szép lassan átfordítom egy 69-be, az lesz a tuti! Most már az a tegnapi fokhagyma sem érdekel, lesz, ami lesz! Óóóóh, már el is felejtettem, hogy ez a póz mennyire bejön! Úristen, eeeez naaaagyon jóóóóóóóó, istenem, ne hagyd abba, ne hagyd abba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése