BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. december 23., péntek

Idézetek,versek


  • Várni. Ez volt az első lecke, amit megtanultam a szerelemről. A nap
    iszonyú lassan vánszorog, ezer tervet szősz, előre elképzeled az összes
    lehetséges párbeszédet, különböző fogadalmakat teszel, megígéred
    magadnak, hogy megváltozol - miközben egyre csak várod, epekedve és
    nyugtalanul, míg meg nem érkezik. . .

Mindenki keres valamit. Valamit, ami mindent teljessé tesz. Ezt a legkülönösebb helyeken találod meg; a szerelmed szemében, a legmélyebb barátságokban, mások szavaiban.. egy egyszerű szó képes megnevettetni vagy megríkatni. Mikor megtalálod ezt a különleges dolgot, repülni fogsz -szárnyak nélkül.

Emlékszem, hogy dobogott a szívem, amikor először láttalak mosolyogni.
Milyen nehéz volt a szemedbe néznem anélkül, hogy rögtön fülig beléd szeressek.
Emlékszem, hogy féltem szeretni mielőtt megismertelek,
hogy sajogtak a múlt sebei. .de te begyógyítottad őket 
begyógyította és beleszerettem. .
a mosolyába a szemeibe,mindenébe,teljesen, tiszta szivből. .őszintén,visszafordíthatatlanul.
Olyan nehéz szavakkal leírni hogy mit is érzek.. de van hogy úgy érzem muszáj *.*.. muszáj elmondanom neki,hogy mennyire szeretem,hogy megőrülök érte még most is :) és hogy imádok vele lenni. . nekem már 
Ő MINDEN<3



"Mosolyogj rám, mikor átölellek, súgd a fülembe azt, hogy szeretlek, halovány arcomat simogasd kezeddel, ölelj magadhoz, és soha ne engedj el!" 



"Vannak olyan dolgok a Földön, amit nem lehet megmagyarázni. Csak úgy vannak. Nem tudjuk miért, vagy hogyan keletkeztek. Csak vannak. Van, hogy nem is látjuk őket, mégis érezzük azt, ha nincs. Ilyen a köztünk levő kapocs is.
Mint egy fogaskerék az órában. Bár működik nélküle az óra, de nem jól.
Vagy legyen csak egy egyszerű kávé. Cukor nélkül... Iható, de cukorral finomabb.
Mindezt összegezve szeretnék az óra lenni, amelyben Te vagy a fogaskerék, szeretném, ha én lennék a kávé, melyben Te cukorrá válva édesíted meg létezésemet.
S hogy miért van ez az egész? Csak úgy... mert szeretlek!"



Remélem hogy már számodra sem egy kép vagyok , Hanem egy személy akit szeretsz .. Mert te számomra olyan vagy mint Az embernek a leveg ... Meglehet próbálni nélküle élni de nem fog menni ! 


Hogy miért Te…?


Mert fél életen át rád vártam,
Mert ha kértem, velem voltál.
Mert lemondasz, ha úgy jobb nekem.
Mert megteszed, hogy örülhessek.
Mert nélküled életem nem élhetem.
Mert erőt adsz és keresed kedvem,
Mert ugyanazt fotózod séta közben,
Mert arra, amit mondok, odafigyelsz,
Mert vigasztalsz és átölelsz,
és naponta mondod, hogy szeretsz…

hát tudod… ezért Te.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése