BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. december 23., péntek

Áldozat a szerelmedért?

Te vagy életem értelme, nélküled fél ember vagyok, bármire képes lennél érted – aki igazán szerelmes, ki sem kell mondania, mi mindent tenne meg párjáért, ösztönösen úgyis ennek megfelelően cselekszik. Lehetnek ezek világmegváltó tettek és hétköznapi apróságok egyaránt. Ki mit tett meg már eddig is szerelme bizonyítékául? Íme, néhány vallomás a témáról!
„A barátom nagyon rühellte a baráti körömet, mert sok újgazdag beképzelt csaj volt közöttük szerinte, de sosem várta volna tőlem, hogy szakítsak meg velük minden kapcsolatot. Nekem viszont ő sokkal fontosabb, mint ezek a barátnőim, így le is építettem őket. Utólag azért hiányzott jó pár közös buli együtt, de a pasim közelsége mindent kárpótol!”
Livi, 19


 „Amikor a barátnőm életveszélyes helyzetbe került egy sziklamászás közben, gondolkodás nélkül odaugrottam segíteni. Nem foglalkoztam azzal, hogy akár meg is sérülhetek, csak ő számított. Lehet, hogy nagy szavak, de én tényleg komolyan gondolom, hogy akár az életem árán is megvédeném őt!”
Janesz, 22


„220 kilométer választ el bennünket egymástól, így valamit fel kellett áldoznunk a szabadidőnkből, amit az utazgatásra fordíthatunk. Ezért kiléptem abból a tánccsoportból, ahová már 6 éve jártam, mert különben képtelen lettem volna a párommal találkozni. Lemondtam arról, ami egykor a legfontosabb volt az életemben, azért cserébe, ami most a legfontosabb. Nem bántam meg!”
Anett, 26


„A párom nem egy adrenalin függő ember, velem ellentétben. Így sok olyan hobbiból ki is marad, ami neki nem jön be. Én egyszer, egy egész hónapra abbahagytam az ejtőernyőzést, hogy mellette lehessek, amikor nagyon maga alatt volt a szülei válása miatt.”
Bence, 25


„Ugyanott dolgoztunk, ráadásul egy osztályon is, és amikor kezdett kiszivárogni, hogy együtt járunk, a főnök elég szemét lett velünk. Inkább úgy döntöttem, hogy munkahelyet váltok, mert az én nyelvtudásommal – három felsőfokúm van - sokkal könnyebben megtehettem ezt, mint ő, akinek csak egy közepes tudása van angolból.”
Daniella, 23


„A legnagyobb áldozat, amit eddig hoztam egy csajért, hogy leszoktam a dohányzásról. Immár két hónapja meg bírom állni, hogy ne gyújtsak rá, és nagyon büszke rám ő is! Ez sok erőt ad, hogy tovább is kibírjam!”
Miki, 25


„András mellett megtanultam feltételek nélkül bízni a másikban. Nekem ez hatalmas szó, mivel amióta az eszemet tudom, alapból bizalmatlan vagyok másokkal. Meg is bántottam az elején azzal, hogy nem hittem neki, és szerencsére mára már beláttam, hogy ha a másik odaadja magát teljesen, akkor nekem is ezt kell tennem. Számomra ez hatalmas áldozat volt.”
Juli, 22


„Még nem kerültem hasonló helyzetbe…de azt hiszem, a legnagyobb dolog az lenne részemről, hogy odaadnám akár az egyik szervemet is, ha az ő egészsége forogna kockán.”
Viktor, 18


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése