BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2011. december 23., péntek

Az én kis történetem :$

Nyáron megismertem egy srácot.Idősebb volt nálam de megértettük egymást.Kialakult a barátság és nagyon jól elvoltunk egymással.Aztán szeptemberben megláttam egy srácot és nagyon megtetszett!!!Itt kezdődik a történet bonyodalma:
Kiderült,hogy az első srácnak akit nevezzünk x-nek tetszek. Végül is nem volt meglepő, mert általában a legtöbb barátságból kialakul.Nekem a másik srác is tetszett akit nevezzünk y-nak.Y nagyon aranyos volt velem,olyan volt mintha már 1000 éve ismerném.Első pillanattól odáig voltam érte.X a lányok kedvence volt,mindenki odáig volt érte.
Sokáig gondolkodtam nem tudtam mi legyen de aztán elkezdtünk járni Y-al.Még közbe is gondolkodtam,hogy X-el mi legyen mert folyamatosan nyomult.Aztán teltek a napok és X-el összevesztünk egy apróságon.Eltelt egy hét X nélkül és amikor kerestem olyan szemét volt,mint még soha.2 nappal később kapcsolatba lett fb-n egy csajjal.Hát ott volt nagy balhé mert azért éreztem valamit iránta.Y nem tudta,miért vagyok ennyire kiakadva,de próbáltam arra fogni,hogy barátok voltunk és szemét velem.
Később elmondtam neki,hogy szerettem X-et.Egy világ dőlt össze benne.Megbántottam azt akit mindennél jobban szeretek,utál,nem fog velem szóba állni soha többé...ezek az érzések kavarogtak bennem.Gondolkodott mi legyen,de tudta mennyire szeretem és mennyire fontos nekem.Adott egy utolsó esélyt.2 hónap telt el de azóta nem tettem semmi rosszat és nem is fogok.Szörnyű érzés volt látni a fájdalmát.Soha senkinek nem kívánom ezt az élményt.Nagyon szeretem őt és soha többé nem bántom meg!!

X-ről:
Tudtam,hogy ha vége lesz a lánnyal majd megkeres és így is történt.
Miért kellene vele beszélnem?
Ha őt választottam volna valószínűleg egyedül lennék.
Rajta sose látszott,hogy mindent megtenne értem.
Csak a saját érdekeit nézte,önző és gusztustalan alak.
Persze a kapcsolata is csak 1 hónapig tartott és most egyedül van.
Kinek kell egy ilyen alak?

Y-ról:
Olyan srác akit soha semmiért nem veszítenék el.
Tudja mikor van rossz kedvem és akkor nem hagy egyedül.
Megérti a gondjaim,elviseli a hisztijeimet.
Mellette biztonságban érzem magam.
Figyel másokra,nem önző.
Udvarias másokkal is.
Vele mindent megoszthatok.
Nem akar kihasználni.stb...

Ha újra választhatnék Y mellett döntenék újra :)
Ő az én őrangyalom és én az övé!
Szeretlek <3

"Néhány sündisznó roppant fázik a hűvös éjszakákon. Összebújnak hát, hogy egymást melegítve védekezzenek a hideg ellen. De minél jobban összebújnak, annál jobban érzik egymás tüskéit, annál jobban szúrnak. Próbálnak hát távolodni. Csakhogy akkor ismét dideregnek.. valahogy így van ez az emberrel is. Ha eltávolodik társaitól, minden kihűl körülötte, rideg lesz az élete. Ha közelít hozzájuk, némely szúrást, esetleg akaratlan tüskét el kell viselnie. De még mindig jobb szeretteink tüskés kedvét eltűrni, mint belefagyni az egyedüllétbe. Elvégre nekünk is vannak tüskéink, amelyeket a hozzánk ragaszkodók kénytelenek eltűrni. Ha él bennünk megértés & szeretet, tüskéink sosem okozhatnak komoly sérüléseket.."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése